Over De Organizer

Kent u het gevoel dat uw administratie onoverzichtelijk is, en dat dit trouwens ook geldt voor uw thuisadministratie ?

U hebt eigenlijk niet genoeg tijd om te ondernemen of tijd voor uzelf, want eerst zou nog van alles gedaan moeten worden. Stel dat u een grote behoefte heeft aan meer structuur. Als u het gevoel hebt meer hulp nodig te hebben, dan wil ik u hierbij graag helpen.

No-nonsense

Ik heb een no-nonsense en recht-door-zee mentaliteit waarbij ik er naar streef een langdurige en open relatie met mijn klanten op te bouwen. Ik communiceer graag direct, laagdrempelig en zonder veel poespas met mijn klanten en wil graag dat mijn klanten ook zo met mij communiceren.

Ik denk mee vanuit de praktijk. Ik ben duidelijk en concreet, kan veel voorbeelden en ideeën aandragen die direct praktisch toepasbaar zijn en goed bij uw (persoonlijke) situatie passen. Door een open en ontspannen sfeer te creëren, ontstaat er vertrouwen. Samen met u werk ik aan structuur, overzicht en helderheid. Slimmer en efficiënter werken komt dan voor u binnen handbereik.

Werkzaamheden

Na het eerste contact maak ik een persoonlijke afspraak met u om uw wensen te bespreken. Om een goede indruk te krijgen van de werkzaamheden, kijken we samen wat er gedaan moet worden. Op basis van een inschatting van de benodigde tijd maak ik een vrijblijvende offerte.

Inzake zakelijke financiële administratie hanteer ik een prijsbeleid dat wellicht afwijkt van hetgeen u gewend bent bij mijn collega’s met administratiekantoren. Bij mij betaalt u niet voor hoe lang ik ergens over doe, maar wat ik doe. Vaste prijzen waarbij het risico voor mij is en duidelijk is waar u wat voor betaalt. Afspraak is afspraak. Nieuwsgierig geworden ?

Bel of mail mij voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Graag kom ik met u in gesprek.

José Hartsink